Reacties zijn van harte welkom!

10 Replies to “Reacties zijn van harte welkom!”

  1. Beste Tony. Bij ons is alles heel vlot verlopen. We betaalden alles zoals afgesproken in contract: voorschot en saldo. De waarborg werd ons binnen de week na thuiskomst al teruggestort. Hoewel we kleine schade hadden aan parasol werd ons niets aangerekend. Eigenaars waren heel begripvol en correct. Ter plaatse heel goed opgevangen door Belgische dame Heidi die in de buurt woont: bij aankomst voor sleutelontvangst. Heel vriendelijke behulpzame dame . Ook uitchecken geen probleem. Wij waren er met vier kinderen en kozen bewust deze locatie om te genieten van de rust en het zwembad. Bij ons was het niet zo zeer een vakantie om dagelijks uitstap te doen hoewel er zeker voldoende uitstapjesmogelijk zijn. Pachtig gerenoveerde woning met alle nodige comfort. Heel proper , ruime kamers mezzanine . Ruime badkamer. Bleef ook lekker fris binnen . Buiten heel veel plaats groot zwembad. Wij raden het iedereen aan en zouden er zeker nog terug gaan.

  2. Dag Sylvie ,hoe was je verblijf ,en hoe is de betaling geweest,en welke garanties krijg je van de eigenaar?

  3. Hey, ik was er met mijn gezin van 2 januari 2017 en dit voor 1 weekje. We genoten van elk momentje. Een lange wandeling, de gastvrijheid van de dorpsmensen, de eerste zonnestralen van het nieuwe jaar, buiten zittend, ingeduffeld, met een glaasje champagne in het ene hand en in de andere de hand van mijn geliefde. Zalig! Wat moet een mens nog meer hebben? Op naar ons volgend weekje ergens in de lente.

  4. Heel verrast over de leuke huisvesting en dito omgeving.
    Alle comfort en alles voorhanden, keuken, badkamer om er weg te dromen,ontspanning TV met DVD enz.
    Verzorgd groot zwembad met de nodige ligzetels en zonneschermen.
    ’s avonds genieten van een BBQ in de buitenkeuken bij maanlicht en sterrenhemel.
    Tijd te kort om alle mooie plekjes te bezoeken en te verdwalen tussen wijngaarden en romaanse kerkjes.
    Iets te kort, geen nood alles is inde nabijheid te verkrijgen.
    We hebben genoten en komen zeker terug!!!
    Bernard en Janine

  5. Fantastic accommodation in a beautiful setting
    We had the most fabulous holiday at this property – the house was exactly as described and portrayed in the photos (in fact, we thought it looked and felt bigger). The kitchen was well equipped, the living and dining area were very comfortable and cosy. The main bedroom was big and there was plenty of space for our clothes. The other bedrooms, bathroom, separate toilet and storage / washing room were exactly as described and very functional. The outside space, covered eating area (outside the kitchen) and lovely pool were used every day / evening. And we enjoyed watching numerous sunsets from both the terrace and the sun loungers by the pool. The scenery and villages in the area are beautiful and we enjoyed the numerous markets (Prayssas, Pujols, etc.), sightseeing in Agen and cycling through the numerous villages (harder than expected!). Last and not least I would like to mention the wonderful reception by Heidi who welcomed us upon arrival and was very responsive when the gas bottle ran out – someone came to help within half an hour. We would definitely return to this property, it felt like a home away from home.

  6. Thanks for the lovely review and ‘maison Pech Bardat’ is looking forward to receive you again.

  7. 6/8/2016 tem 13/8/2016
    Echt een aanrader! Mooie rustige omgeving, pittoreske dorpjes, zalig zwembad en zo veel meer om te genieten van la douce france ! Wij gaan zeker nog terug!

  8. Waren meteen gecharmeerd door de rustige omgeving en de authenticiteit van de nabijgelegen dorpjes. Maison Pech Bardat is heel mooi, geeft een huiselijke gevoel, alle comfort was aanwezig. Erg ruime woning waar iedereen zijn eigen plekje kan opzoeken: de volledig ingerichte keuken voorzien van alle gemak met erg grote frigo, het buitenterras met pergola is een zalig plekje om te ontbijten, te aperitieven., te BBQ’n., grote kamers, mooie badkamer met grote inloopdouche…Zowel binnen in het huis als buiten is werkelijk alles voor handen! Het ontbrak ons aan niets. Slaapcomfort super: erg goeie bedden, rustig. Geen airo aanwezig maar toch biedt het huis de nodige koelte gezien de dikke muren. Ideale locatie om met gezin, vrienden of familie een toffe vakantie door te brengen. De stilte, de natuur, het prachtige en erg goed onderhouden zwembad met voldoende zonnebedden en parasols, de vele plaatsen om of zon of schaduw op te zoeken maken van deze plek een toplocatie. Het dorpje Prayssas is erg charmant: aperitieven of ontbijten op het marktpleintje tijdens de wekelijkse zondagsmarkt met plaatselijke producten in het zonnetje is zalig. Voldoende mogelijkheden voor activiteiten in de omgeving. De aanwezige infomap helpt je hiermee absoluut vooruit. Kortom: een échte aanrader!!

  9. Hoi, ons 14 daags verblijf is er supergoed verlopen. We werden zeer goed ontvangen door Heidi en bij problemen konden we 100% op haar rekenen. De kleine attentie die klaar stond hebben we erg gewaardeerd. Het huisje biedt werkelijk alle comfort en is zeer ruim ! Het zwembad is mooi en wordt goed onderhouden. Er is voldoende plaats om te zonnen of om de schaduw op te zoeken. De omgeving is rustig en prachtig. Leuk om te wandelen, maar fietsen is voor sportievelingen. Fietsen langs de Lot of langs Canal du Midi zijn echte aanraders (niet vermoeiend). Besluit : 4,8/5 !!

  10. Wij verbleven met ons gezin met 2 kleuters een week in augustus in Maison Pech Bardat. We hadden een superleuke vakantie! Het huisje is ruim, heel mooi gerenoveerd en alle comfort is er aanwezig. Het ligt in een prachtige omgeving. Er is een mooi, goed onderhouden zwembad. Heidi is een goede contactpersoon ter plaatste die je vlot kunt contacteren bij vragen of problemen. Er was ook een leuke attentie bij aankomst. Voor de kindjes is er een speelgoedkist met wat gezelschapsspelletjes en dvd’s. Kortom, een aanrader!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *